FAQ najczęściej zadawane pytania
Tak, pojemniki w których znajdują się posiłki można bezpiecznie podgrzewać kuchenki mikrofalowej po uprzednim oderwaniu foli zabezpieczającej posiłek.
Dostawy realizowane są w godzinach od 17:00 do 22:00
Dostawy realizowane są od niedzieli do czwartku.
Zamówienie złożone do godziny 14:00 zostanie dostarczone następnego dnia.
Aby otrzymać zamówienie na poniedziałek, zamówienie należy złożyć najpóźniej w piątek do godziny 14:00.
W przypadku zmiany adresu dostawy prosimy o kontakt najpóźniej w dniu dostawy do godziny 12:00.
Tak, w tym celu prosimy o kontakt dwa dni wcześniej do godziny 16:00
Tak, kaloryczność lub dieta może zostać zmieniona.
Przy składaniu zamówienia należy podać listę składników, które nie powinny znajdować się w diecie.
Dane do przelewu znajdują się na przesłanym przez nas potwierdzaniu złożenia zamówienia lub opłacamy zamówienie online przy jego składaniu poprzez stronę internetową.
Dane do przelewu:
MKTrans Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ul. Sokołowska 9/245
01-142 Warszawa
Numer konta: 37 1090 2590 0000 0001 4794 2761
W tytule proszę wpisać : Catering- imię i nazwisko
Nie, nie ma takiej możliwości, płatności powinny być realizowane przelewem bankowym.
NP. płatność powinna zostać uregulowana nie później niż drugiego dnia diety.
Zamówienie można składać on-line lub pod numerem telefonu 791 797 077
W przypadku przedłużenia należy kontaktować się telefonicznie lub mailowo.