FAQ najczęściej zadawane pytania

1. Czy pojemniki w których dostarczamy posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej?

Tak, pojemniki w których znajdują się posiłki można bezpiecznie podgrzewać kuchenki mikrofalowej po uprzednim oderwaniu foli zabezpieczającej posiłek.

2. W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są w godzinach od 17:00 do 22:00

3. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Dostawy realizowane są od niedzieli do czwartku.

4. Do której należy złożyć zamówienie, żeby otrzymać je następnego dnia.

Zamówienie złożone do godziny 14:00 zostanie dostarczone następnego dnia.

Aby otrzymać zamówienie na poniedziałek, zamówienie należy złożyć najpóźniej w piątek do godziny 14:00.

5. Czy mogę zmienić adres dostawy?

W przypadku zmiany adresu dostawy prosimy o kontakt najpóźniej w dniu dostawy do godziny 12:00.

6. Czy można zawiść dostawę?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt dwa dni wcześniej do godziny 16:00

7. Czy po złożeniu zamówienia można zmienić kaloryczność diety?

Tak, kaloryczność lub dieta może zostać zmieniona.

8. Czy mogę wykluczyć produkty, których nie lubię lub jestem na nie uczulony?

Przy składaniu zamówienia należy podać listę składników, które nie powinny znajdować się w diecie.

9. W jaki sposób dokonać płatności za dostawę diety?

Dane do przelewu znajdują się na przesłanym przez nas potwierdzaniu złożenia zamówienia lub opłacamy zamówienie online przy jego składaniu poprzez stronę internetową.


Dane do przelewu:
MKTrans Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ul. Sokołowska 9/245
01-142 Warszawa
Numer konta: 37 1090 2590 0000 0001 4794 2761
W tytule proszę wpisać : Catering- imię i nazwisko

10. Czy mogę dokonać płatności u kuriera?

Nie, nie ma takiej możliwości, płatności powinny być realizowane przelewem bankowym.

11. Z jakim wyprzedzeniem należy dokonać płatności za dietę.

NP. płatność powinna zostać uregulowana nie później niż drugiego dnia diety.

12. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać on-line lub pod numerem telefonu 791 797 077

13. Jak przedłużyć dietę?

W przypadku przedłużenia należy kontaktować się telefonicznie lub mailowo.

OBSŁUGA KLIENTA

catering dietetyczny

Godziny otwarcia

PN - PT | 8:30 - 16:30

Telefon

791 797 077

E-mail

kontakt@fithealthy.com.pl